אטרקציות ביוון

חופשת סקי ביוון – הטיול המפתיע שמשדרג לכם את החורף !

סקי ביוון

לא כולנו מודעים לכך, אך גם ביוון ניתן לערוך חופשת סקי ואפילו פחות יקרה מאחיותיה באירופה. יוון מהווה את אחת היעדים הפופולאריים עבור הישראלים, לרוב בחופשת הקיץ, מתוך המטרה ליהנות מחופיה הזהובים והאטרקציות הימיות המפורסמות שלה.

אתרי הסקי פחות מוכרים ביוון, אך לא פחות מומלצים. באתרים תוכלו ליהנות מחופשה חורפית מרהיבה ביוון, המשלבת סקי בין מדרוני ההרים המשקיפים לנופים מהפנטים המאפיינים את יוון. בין אתרי הסקי הכי מפורסמים, ניתן למצוא את אתר פארנאסוס.

פארנאסוס – אתר הסקי מספר אחד 

ביוון תוכלו למצוא עשרות אתרי גלישה מומלצים, בהרים המתנשאים לגבהים של אלפי מטרים ומשקיפים לנופים מהפנטים. בין האתרים המומלצים ביוון תוכלו למצוא את פארנאסוס (PARNASOS), אתר הגליש הכי מבוקש ופופולארי ביוון. בו תוכלו ליהנות משלל מתקנים משוכללים, שהופכים את חופשת החורף שלכם לחוויה מדהימה. בין המתקנים תוכלו למצוא בית ספר לסקי, מסעדות, חנות למכירת והשכרה של ציוד סקי, שתיים עשרה מעליות, כאשר חמישה מהן מהוות מעליות כיסא ושבעה מהן מהוות מעליות רגילות לסקי. באתר תוכלו ליהנות גם משלל מלונות, אכסניות או בקתות להשכרה.

גובהם של ההרים באתר מגיעים לממוצע של אלף שבע מאות חמישים, עד אלף תשע מאות חמישים מטרים. האתר שוכן בלב יוון, צפונית מערבית מאתונה, כאשר כל מי שמעוניין ליהנות ממסע קניות באתונה, הכולל מציאות כמו: מוצרי תינוקות, דשא סינטטי, בדים, תיקי מעצבים, תכשיטים ועוד, צריך לקחת בחשבון שהנסיעה לאזור לרוב אורכת שעתיים. ביוון תוכלו ליהנות מעוד שלל אתרי סקי מרהיבים, המשלבים בתוכם גם מסלולי טיול בנופים בלתי נשכחים.

דגשים חשובים לחופשת סקי ביוון

היתרון בחופשה חורפית , זה שאין צורך לקנות חבילת מיוחדות, כך שאם אתם נמצאים עכשיו ליד אתר עם שלג ביוון תוכלו ליהנות ממנו במחיר משתלם. אם אתם לא אוהבים ספונטניות, כדאי שתערכו תחקיר וסקר שוק בדיוק כמו שאתם עושים לפני קנייה גדולה של מכונת כביסה או בוגבו דונקי. ביוון ישנם עשרים ושתיים אתרי גלישה מוכרזים. אתם יכולים לשלב את הנופש, עם מסלולי טיול רגליים בשלל נופים קסומים.

בסביבת אתר הסקי, תוכלו למצוא שלל מקומות לינה במחירים שונים אשר נמצאים באתר עצמו או בכפרים והעיירות הסמוכות. אם אין לכם ציוד סקי, אל דאגה באתרים המומלצים תוכלו למצוא חנויות גדולות להשכרת ציוד סקי או רכישה. בנוסף לכך תוכלו למצוא ביתי ספר לגלישה, עם מדריכים מקצועיים שילמדו אתכם לגלוש במהלך החופשה.

רוב אתרי הגלישה רחוקים במרחק של מספר שעות, מאתרי הסקי החשובים, כך שאין שום בעיה לשלב את החופשה  עם הטיול באחת הערים הגדולות של יוון, כמו אתונה או סלוניקי הציורית. לפני שאתם טסים לחופשה בסגנון הזה , חשוב שתבדקו מתי עונת הסקי באתר הנבחר, כדי שלא תגיעו לחינם.

 

 

4.6/5 - 9 הצבעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button