ערים לטיול ביוון

סיבוטה יוון – האי של דרום יוון שאסור לפספס!

סיבוטה יוון

האי סיבוטה (Syvota) שנמצא בארץ יוון  הוא למעשה החלק הדרומי ביותר של יוון והוא שוכן במפרץ קורינתוס. אזור זה הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר ביוון. יש לו היסטוריה ארוכה עם אתרים עתיקים רבים לבקר בהם, כולל קברים מיקנים, כנסיות ביזנטיות ומגדלים ונציאניים.

סיבוטה ידועה בחופים היפים שלה, שמרופדים בעצי זית מקסימים. קווי החוף הם גם הבית של כפרי דייגים קטנים רבים המספקים לתיירים מאכלי ים טריים והזדמנות לנסות את כוחם לדוג קצת בעצמם!

נמצא  ליד העיר פיראוס ואוכלוסייתו מונה כ-2,000 תושבים. האי מפורסם בזכות החופים הרבים שלו, אליהם מגיעים לעתים קרובות תיירים לחופשת בטן גב נהדרת.

האטרקציות המרכזיות במקום

חופשה באי כוללת בעיקר חופים מיוחדים שלא רחוקים מאזור אגיוס ניקולס בשילוב של איים קטנים שמצאים שמה. ניתן גם לשכור סירה ולחוות את המים הנהדרים והשקטים שנמצאים בסיבוטה, ההרגשה היא ממש כמו סיור בגן עדן.

כמו כן מומלץ לבקר במסעדות והטברנות באי שמציעות אוכל יווני טיפוסי, או לשלב צלילה.

החולות הלבנים, החופים המרשימים והאוכל היווני הטיפוסי הופכים את האי לאטרקציה חוויה ביוון, הסרטון המצורף יראה לכם:

סיבטוה שורה תחתונה

ללא ספק מדובר ביעד מיוחד מאוד ביוון לחופשה שמציע חופים שקטים, מסעדות ובטן גב בסגנון שונה, המקום פחות מתאים לחופשה עם ילדים ויתאים מאוד לאנשים שאוהבים את השקט שלהם ולהנות מחופים עוצרי נשימה, כמו כן יש מלונות טובים באי הקסום ואנחנו ללא ספק ממליצים לכם להגיע לשמה.

צירפנו לכם גם מפת הגעה לאי המיוחד, שימו לב שניתן להגיע אליו  דרך הפלגה של סירה, או רכב וזו הדרך המומלצת, אפשר גם להזמין טיסה ישירה למקום בשדה התעופה.

4.9/5 - 12 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button