ערים לטיול ביוון

סטופה יוון

סטופה (Stoupa )הוא כפר קטן על חוף הים הממוקם באזור מאני בפלופונסוס ביוון. הכפר ממוקם בחוף המזרחי של מפרץ מסיני, בערך באמצע הדרך בין הערים קלמטה וספרטה. העיירה ידועה בחופים החוליים היפים שלה ובמים הצלולים, שהופכים אותה ליעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד.

הכפר מוקף במטעי זיתים ויערות אורנים, ויש בו אווירה נינוחה וידידותית. הרחוב הראשי של סטופה  עטור טברנות יווניות מסורתיות, בתי קפה וחנויות, ויש מספר בתי מלון והשכרת נופש זמינים למבקרים.

אטרקציות בסטופה יוון

אחד החופים הפופולריים ביותר בכפר הוא חוף סטופה, שנמצא במרחק של דקות הליכה ספורות ממרכז הכפר. חוף זה הוא מרחב חולי רחב הנמתח על פני מספר קילומטרים, והוא נהדר לשחייה, שיזוף ופעילויות חוף אחרות. המים צלולים והחוף מטופח, עם שפע של כסאות נוח ושמשיות להשכרה.

בנוסף לחופים היפים שלה, סטופה היא גם ביתם של מספר אטרקציות היסטוריות ותרבותיות מעניינות. הכפר ממוקם ליד העיר העתיקה קרדמילי, שהייתה בעבר מרכז מסחר ומסחר מרכזי באזור. כיום, קרדמילי היא ביתם של מספר חורבות ואתרים עתיקים שהשתמרו היטב, כולל מקדש אפולו, תיאטרון דיוניסוס והאגורה ונחמד מאוד לבקר באזור.

אטרקציות פופולריות נוספות באזור כוללות את מוזיאון מגדל מאני, שנמצא בכפר הסמוך קאטו ורגה. מוזיאון זה מוקדש להיסטוריה ולתרבות של אזור מאני, והוא כולל מספר תערוכות ותצוגות בנושאים כמו מלאכת יד מסורתית, פולקלור ומנהגים מקומיים.

בנוסף לאטרקציות התרבותיות וההיסטוריות שלה, הכפר הוא גם מקום נהדר לחובבי הדרכים. האזור שמסביב הוא ביתם של מספר מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים, ויש גם מספר מסלולי גולף ומגרשי טניס באזור.

אז שווה לבקר בכפר ?

בסך הכל, סטופה הוא כפר מקסים ונינוח שמציע משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או מפלט חוצות מלא הרפתקאות,  הכפר הוא יעד מצוין לטיול זוגי או משפחתי.

מפת המקום:

צילום תמונת החוף בעיירה, :El Peregrino מפליקר.

4.8/5 - 22 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לכם גם לראות
Close
Back to top button