טיפים לטיול

איים מומלצים ביוון – רשימת ההמלצות המלאה !

האיים המומלצים של יוון – כל המקומות

יוון היא מדינה עם היסטוריה עשירה, נופים מדהימים ואיים יפים. מהאי ההומה כרתים ועד האי השליו קפלוניה, ליוון יש מה להציע לכולם ויש בה המון איים מומלצים שיכולים להתאים לכל סוגי המבקרים.

הכנו לכם רשימה מסודרת של כל האיים הכי שווים לטיול ביוון, כולל תמונות וטיפים !

איים מומלצים ביוון

להלן רשימת 8 איים מומלצים ביוון שכדאי לכם להכניס לצ'ק ליסט שלכם:

1. כרתים

כרתים הוא האי הגדול והמאוכלס ביותר ביוון. העיר ידועה בחופים המדהימים שלה, חורבות עתיקות ועיירות ציוריות. באי שוכנת העיר העתיקה קנוסוס, שהייתה מרכז הציוויליזציה המינואית. כרתים היא גם ביתם של ערוץ שומרון, אחד הנקיקים הארוכים באירופה, וחוף Elafonisi, חוף חול ורוד מדהים.

2. רודוס

רודוס היא יעד תיירותי פופולרי הידוע בחופים היפים, ציוני דרך היסטוריים וחיי לילה. האי הוא ביתם של האקרופוליס של רודוס, עיר עתיקה שהשתמרה היטב, והקולוסוס של רודוס, אחד משבעת פלאי העולם העתיק. האי הוא גם ביתו של האקרופוליס של לינדוס, מצודה עתיקה עם נוף עוצר נשימה של הים האגאי.

לכל מדריכי הטיול לרודוס היכנסו לכתבה: רודוס

רודוס
רודוס – למשפחות, זוגות ופשוט יעד חובה

3. מיקונוס

מיקונוס הוא אי קוסמופוליטי הידוע בחופי הים היפים שלו, חיי הלילה האופנתיים והבתים הציוריים המסוידים בלבן. באי נמצאות טחנות הרוח המפורסמות של מיקונוס, שהן אטרקציה תיירותית פופולרית. מיקונוס הוא גם ביתו של האי דלוס, שהיה מרכז העולם היווני העתיק, והוא ביתם של חורבות וחפצים עתיקים רבים.

איים מומלצים ביוון
מיקונוס – טברנה על החוף

4. סנטוריני

סנטוריני הוא אי יפהפה עם נופים מדהימים של הים האגאי ושקיעות עוצרות נשימה. האי ידוע בבתים מסוידים בלבן, כנסיות עם כיפות כחולות וחופי חול שחור. סנטוריני היא גם ביתה של העיר העתיקה אקרוטירי, אשר נקברה באפר וולקני ויש בה מבנים עתיקים וציורי קיר שמורים היטב.

סנטוריני
סנטוריני – העיר הלבנה היפה

לכל המידע על סנטוריני – היכנסו ל: סנטוריני העמוד הרשמי

5. קורפו

קורפו הוא אי ירוק ומוריק הידוע בחופים המדהימים, בעיירות הציוריות ובארכיטקטורה בהשפעת ונציאנית. האי הוא ביתם של ארמון אכיליון, ארמון יפהפה שנבנה על ידי הקיסרית אליזבת מאוסטריה, והעיר העתיקה של קורפו, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו עם רחובות מרוצפים אבן ומבנים עתיקים.

לכל המידע על קורפו היכנסו ל: קורפו ישראל

קורפון
קורפו – התאילנד של יוון

6. קפלוניה

קפלוניה הוא אי שליו ונינוח הידוע בחופים המדהימים, במים הכחולים והצלולים ובכפרים הציוריים שלו. האי הוא ביתם של מערת מליסאני, אגם תת קרקעי מדהים, ומערת דרוגראטי, שבה יש נטיפים וזקיפים מרשימים. קפלוניה היא גם ביתו של חוף מירטוס, אחד החופים היפים ביוון.

7. זקינתוס

זקינתוס הוא אי הידוע בחופים המדהימים ובמים הצלולים שלו. האי הוא ביתם של חוף Navagio, יעד תיירותי פופולרי עם ספינה טרופה על החוף, והמערות הכחולות, סדרה של מערות כחולות מדהימות על חוף האי. זקינתוס הוא גם ביתו של מגדלור קרי, שמציע נופים עוצרי נשימה של האי.

8. לסבוס

לסבוס הוא אי עם היסטוריה ותרבות עשירה, הידוע בחופים היפים שלו, מטעי הזיתים והכפרים הציוריים שלו. האי הוא ביתם של העיר העתיקה של מיטילנה, שבה יש חורבות עתיקות שהשתמרו היטב והמוזיאון הארכיאולוגי של מיטילנה, המאכלס חפצים עתיקים מהאי. לסבוס היא גם ביתו של חוף פטרה, חוף מדהים עם ים צלול.

איים מומלצים ביוון עם ילדים

אם אנחנו מטיילים עם ילדים, מומלץ לקחת איים שהם גדולים ויש בהם מגוון רחב של אטרקציות, איים שיכולים להתאים הם: רודוס, כרתים, בירת יוון אתונה (היא לא אי) וגם קורפו.

איים מומלצים ביוון לזוגות

בגדול כמעט כל האיים מומלצים לחופשה זוגית ביוון, יחד עם זאת יש כמה איים שנחשבים לרומנטיות במיוחד ומאוד מטעימים לחופשה נהדרת, אם אתם מחפשים המלצות איים זוגיים ביוון תזכרו את הרשימה הבאה:

  • מיקונוס.
  • סנטוריני.
  • רודוס.
  • זקינטוס.
  • קוס.
  • קורפו.
5/5 - 24 הצבעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button