ערים לטיול ביוון

ארכובה – היעד החורפי של יוון וכל המידע על הסקי !

ארכובה יוון

בשנים האחרונות התפתחה ארכובה בארץ יוון (אראחובה) ליעד תיירותי למי שרוצה חופשה מיוחדת בתוך הכפר וליהנות מאורח החיים המסורתי שלו. זה כולל ביקור במסעדות ובטברנות הרבות של הכפר, או התבוננות ביופיו הטבעי.

הכפר ארכובה (Arachova) שמכונה בשפה המקומות "אראצ'ובה" שוכן בצורה ציורית ומהממת באזור של הר פרנוסס ונחשב ליעד לוהט בחורף עקב אתרי הסקי שמגיעים למקום וגם מפורסמים. מדובר על סביבה הררית בסגנון יווני קלאסי עם נוף עוצר נשימה, חיי הלילה במקום שוקקים במיוחד ובשנים האחרונות נפתחו מסעדות וטברנות בכל האזור.

מה יש לעשות במקום ?

מבחינה היסטורית הכנסייה הביזנטית העתיקה בארכובה נחשבת לאחד מהאתרים היפים ביותר ים ציורי קיר שהשתמרו בשלמותם במשך מאוד שנים. בנוסף אתר הסקי במקום הוא היעד הכי לוהט של החורף וגם הגדול ביותר שיש ליוון להציע.

מעבר לסקי תוכלו לעשות פעילויות של אופני הרים וטיולי טרקים באזור בנוף המדהים של המקום, אפשר לעשות את הטיולים גם בסיור רגלי.

סקי בארכובה

אזור הסקי כמו שציינו הוא אחת מהאטרקציות המרכזיות, יש מגוון רחב של חברות באתר הסקי שמהן תוכלו להשכיר ציוד לגלישה ובמידה ואתם רוצים תוכלו גם לקחת מדריך סקי פרטי שילמד אתכם.

למי שחובב סקי ובא רק בשביל זה למקום, יש גם מגוון מלונות סקי ואתרי נופש שמיועדים בדיוק למטרה זו.

מה אוכלים ?

כמו שציינו בחורף העיר ארכובה נחשבת ליעד תוסס במיוחד והמסעדות והאוכל נמצאים במרכז העיר. תוכלו לגלות מסעדות משפחתיות מקומיות, טברנות ובשרים על האש.

במלונות היוקרה שבאזור יש גם מסעדות גורמה מיוחדות, במרכז העיר תהנו גם מסצינת חיי הלילה של העיר עם ברים ומעודונים עד השעות הקטנות של הלילה .

ארכובה יוון – שורה תחתונה

ללא ספק מדובר באחד היעדים המיוחדים ביותר של הארץ המופלאה והוא מתאים בעיקר לטיול בחורף, אם אתם מחפשים חופשת חורף קלאסית שמשלבת סקי, אוכל טוב ובילויים ללא ספק מדובר על בין היעדים הטובים באירופה.

חשוב לזכר שעקב הביקוש הגדול למקום יש לשריין מלונות מראש ולהזמין – מהסיבה שהמלונות הטובים ביותר נתפסים על ידי תיירים וגם מקומיים.

מפת הגעה:

 

4.7/5 - 12 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button