ערים לטיול ביוון

נאפפליו – העיירה המיוחדת שמגלה את יוון מחדש

נאפפליו יוון

נאפפליו (nafplio) היא עיירה במחוז פלופונסוס ביוון. זהו אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר במדינה, כמו גם נמל דייגים מרכזי, הפכה בשנים האחרונות לאחד מיעדי הטיול הנפוצים ביותר על ידי ישראלים ביוון.

נאפפליו ממוקמת בחוף המערבי של מפרץ ארגוליק, שנקרא בעבר "מפרץ נאפפליו" ומספק גישה למפרץ הקורינתי. העיירה מוקפת בהרים שהם חלק משרשרת העוברת לאורך הקצה המערבי של ארגוליס ולאקוניה. הצד הצפון מזרחי של נאפפליו כולל חוף חולי גדול על קו החוף שלו, שבו אנשים יכולים לשחות בקיץ.

אוכלוסיית נאפפליו מונה כ-34,000 נפשות והיא אחת מהרבה יישובים אחרים מסביב לה משני הצדדים שהיו מיושבים מאז ימי קדם.

הוא מפורסם בזכות הארכיטקטורה הוונציאנית והעות'מאנית שלו, כמו גם בטירת נאפפליו. לעיירה יש גם היסטוריה עשירה שתחילתה בימי קדם.

השם בא מנאפליה שהיה נמל ליד העיר, המטבח המסורתי כולל מנות העשויות עם פירות ים טריים, כמו גם סוגים רבים ושונים של פשטידות ופשטידות גבינה..

המקום היה מיושב ברציפות מאז העת העתיקה וביצוריה מימי הביניים עדיין שלמים, כולל מצודה שנבנתה על ידי העות'מאנים המשקיפה הן על העיירה והן על הנמל שלה. בעיר העתיקה יש מבנים ניאו-קלאסיים רבים, שחלקם הפכו לבתי מלון, כמו "Grand Hotel Palatino" ו-"Hotel Grand Bretagne".

נוסדה לראשונה במאה ה-8 לפני הספירה ובשלב מסוים היא נחשבה לאחד הנמלים החשובים ביוון. במאה ה-19, לאחר שנכבשה על ידי העות'מאנים במשך למעלה מ-400 שנה, היא הפכה לחלק מיוון המודרנית ומאז היא מתמקדת בתיירות כענף העיקרי שלה.

נאפפליו ידועה גם בשם "עיר האור" מכיוון שהיא ממוקמת ליד הר געש פעיל שפולט עשן מדי פעם.

אטרקציות בנאפפליו

ישנן אטרקציות רבות בנאפפליו שיכולות להתאים לסוגים שונים של תיירים, כמו:המוזיאון הארכיאולוגי של נאפפליון, המאכלס חפצים מימי קדם ועד היום, וה-Palazzo della Ragione הוונציאני, , כנסיית אגיוס ניקולאוס טיס זוריאס והמוזיאון הביזנטי.

העיר העתיקה – טיול נחמד באזור העתיק של העיר מציע לכם חנויות עתיקות, אוכל ואווירה מיוחדת.

סיורי יוו

החופים של נאפפליו

אטרקציה מרכזית נוספת בעיר הנהדרת זה כמובן החופים שלה, יש כמה חופים מומלצים שאסור לוותר עליהם והם:

  • חוף Kiveri.
  • חוף Arvanitia.
  • חוף Karathonas.
  • חוף Miloi.

החופים של העיר מציעים מתקנים, שמשות, כסאות (בתשלום) וגם קיוסקים ומסעדות בקרבתם לחופשה מושלמת.

מלונות בנאפפליו

בעיר תוכלו למצוא סוגים שונים של מלונות והם מתחלקים גם לסוגי תיירים שונים, יש מלונות שהם על בסיס וילות ויותר בוטיקים ויש גם מלונות גדולים כמו שאנחנו מכירים עם בריכות ושאר הפינוקים, שימו לב שבסיס הלינה בכל אזור העיר לא יציע לכם חופשה על בסיס הכל כלול, יחד עם זאת המחירים יחסית זולים ומומלץ לשלב ולהנות ממסעדות העיר עם מלון בוטיקי יפה.



Booking.com

מזג אוויר

מזג האוויר האידיאלי לביקור בעיר הוא בדרך כלל בקיץ, שמה נוכל לחוות טמפרטורות שדומות מאוד למזג האוויר הישראלי, העיר עצמה פתוחה כל השנה וניתן לטייל בה, אך אם רוצים להנות מהחופים והבריכות מומלץ להגיע החל מחודש יוני.

שורה תחתונה

ללא ספק מדובר על אחד מיעדי הטיול היפים ביותר שיש למחוז פלפנוסוס להציע בצפון יוון והיא עיר נופש עם המון היסטוריה ויופי יווני אמיתי, המקום מאוד מומלץ לטיול ולהנאה מהחופים, האוכל והחווית המקומיות ששמורות רק לה!

מפת העיר:

4.9/5 - 23 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לכם גם לראות
Close
Back to top button